آموزش اینستاگرام رایگان

ساخت وبلاگ

بازاریابی در اینستاگرام  و اهمیت آن دیگر بر کسی پوشیده نیست. به خصوص با وجود 1 بیلیون کاربر فعالی که این شبکه اجتماعی به شکل ماهانه به خود می بیند. شبکه اجتماعی اینستاگرام از سال 2010 تا به امروز راه پر پیچ و خم و زیادی را طی کرده است. instagram
 در طول این سال ها توانسته از یک شبکه اجتماعی ساده به یک شبکه عظیم با انواع امکانات برای بازاریابی و مارکتینگ تبدیل شود. پیشرفت امکانات این اپلیکیشن در طول این 12 سال باعث بود که اینستاگرام را به یکی از مهم ترین پلتفرم ها برای کسب و کارها تبدیل کرد.

بازاریابی در اپلیکیشن اینستاگرام
مطمئنا مارک زاکربرگ، سازنده و مالک فیس بوک، پتانسیل های اینستاگرام را دیده بود که این شبکه را خریداری کرد. با وجود این اما احتمالا او هم گسترش این شبکه اجتماعی، تا به این حد و اندازه، را تصور هم نمی کرده است. امروزه اغلب شرکت ها به بازاریابی در اینستاگرام روی آورده اند.  بسیاری از آن ها حتی هزینه های سنگینی نیز برای مارکتینگ در این شبکه پرداخت می کنند. 

خرید ویو اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام چه مزایایی دارد که نظر کسب و کارها، برندها و مشاغل را به خود جلب کرده است؟

برای درک گستردگی بازاریابی در اینستاگرام کافی است کسب و کارهای مختلف جهان را به شکلی گذرا بررسی کنید. خواهید دید که بیش از 90 درصد از هر نوع کسب و کار و برندی در جهان یک اکانت اینستاگرام دارد. مطمئنا این اکانت های اینستاگرام تنها برای به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها ساخته نشده اند.

توصیه میکنیم مقاله آشنایی با انواع شبکه های اجتماعی پیام رسان را مطالعه نمایید.

- بسیاری از کسب و کارها از مشاغل کوچک گرفته تا بزرگترین برندها در تلاش اند از موقعیت بازاریابی در اپلیکیشن اینستاگرام برای گسترش کسب و کار و یا برند خود استفاده کنند.

6 مزیت بازاریابی در اینستاگرام برای کسب و کارها
بازاریابی در اینستاگرام

1.با بازاریابی در اینستاگرام دیده خواهید شد
نیمی از کاربران اینستاگرام به شکلی فعال و روزانه به پروفایل های بیزینسی در این شبکه سر می زنند. همچنین 50 درصد کاربران فعال اینستاگرام به جای دنبال کردن اکانت های شخصی تمایل دارند پیج های کسب و کارها را در این شبکه اجتماعی فالو کنند. این آمارها یعنی اینیستاگرام بهترین جا برای شناسانده برند شما به مخاطبان مورد نظرتان است. با بیشتر کردن حضور مفید خود در این شبکه اجتماعی می توانید کسب و کار خود را حتی در سراسر جهان گسترش دهید. یک مزیت انجام این کار در اینستاگرام این است که رشد شما در این اپلیکیشن تصاعدی خواهد بود. به این معنا که هرچه در این اپلیکیشن بزرگ تر شوید و فالوورها و مخاطبان بیشتری به دست آورید سرعت رشد شما نیز بیشتر خواهد شد.

• یکی از مزیت های بازاریابی در اینستاگرام این است که شما می توانید با حضور در این اپلیکیشن، بدون حتی هزینه کردن، برند و یا کسب و کار خود را  به شکل مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ کنید و مخاطبان و فالوورهای واقعی به دست آورید. داشتن فالوورهای حقیقی و فعال، بهترین خبر برای تمامی کسب و کارها، به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس، است.

2. خرید پکیج اکسپلور اینستاگرام

بگذارید به یک آمار دیگر اشاره کنیم. بیش از یک سوم کاربران اینستاگرام از این اپلیکیشن برای خرید آنلاین محصولات جدید استفاده می کنند. این مسئله ظرفیت بالای بازاریابی در اینستاگرام را برای کسب و کارهای فروشگاهی نشان می دهد. با توجه به 1 بیلیون کاربر فعالی که بالاتر اشاره شد خودتان می توانید ظرفیت تمام نشدنی این اپلیکیشن شبکه های اجتماعی در این زمینه را حدس بزنید. این ظریفیت باعث شده است که هیچ کس دیگر نخواهد فرصت بازاریابی در پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در جهان را از دست دهد.

 مارکتینگ در اینترنت

3.کمک به برقراری ارتباط راحت تر با مخاطبان هدف
در کنار ظرفیت خوبی که این اپلیکیشن با یک بیلیون کاربر فعال برای مارکتینگ در اینترنت دارد مزیت دیگر بازاریابی در اینستاگرام امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف است. با توجه به ویژگی اینستاگرام در معرفی پیج های مرتبط به کاربران خود، براساس ویوها، لایک ها، کامنت ها، و غیره در این اپلیکیشن می توانید با مخاطبان با علایق مشابه بیشتری ارتباط برقرار کنید و کسب و کار و برند خود را به آن ها معرفی کنید. بسیاری از شبکه های اجتماعی این ویژگی مهم اینستاگرام را ندارند. تنها شبکه اجتماعی که می تواند به اینستاگرام در این زمینه نزدیک شود فیس بوک است که به مانند اینستاگرام توسط شرکت متا اداره می شود.

• به دست آوردن فالوور با بازاریابی در اینستاگرام به شما فرصت برقراری ارتباط مستقیم و راحت با مخاطبان کسب و کار و یا خریداران محصولات را فراهم خواهد کرد. آمار به روشنی نشان می دهند که اینستاگرام فعال ترین کاربران را در میان انواع شبکه های اجتماعی دارد. میزان برقراری ارتباط کاربران با برند ها در اینستاگرام 84 برابر توییتر و 54 برابر pinterest
 است. همچنین جالب است بدانید بیش از 3.5 میلیون بار در روز، پست های مختلف این شبکه اجتماعی، توسط کاربران لایک می کنند.

افزایش بازدید اینستاگرام

آموزش اینستاگرام رایگان...
ما را در سایت آموزش اینستاگرام رایگان دنبال می کنید

برچسب : وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ, نویسنده : پیمان احمد پور بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 17:42

با توجه به افزایش استفاده از گازها در بسیاری از صنایع، ضرورت رعایت ایمنی در مورد خطرات ناشی از گازها الزامی است. گازهای مختلفی که در این فرآیند ها استفاده می شوند، خطرات مسمومیت، آتش سوزی و انفجار بالایی را ایجاد می‌کنند. برای کنترل این خطرات باید از سیستم های تشخیص گاز استفاده شود. یک سیستم تشخیص گاز باید بتواند تمام خطرات احتمالی را شناسایی کرده و به موقع هشدار دهد تا اقدامات لازم انجام شود.

 دتکتور گاز ثابت تجهیز الکترونیکی فوق العاده دقیقی است، برای شناسایی و تشخیص مقدار گاز در مناطق صنعتی و خطرناک. همانطور که می‌دانید برای هر گازی غلظت مشخصی برای حد های انفجاری یا خفه کنندگی وجود دارد مثلا گاز کلر در غلظت 40ppm مسمومیت شدیدی ایجاد می‌کند و در محدوده غلظتی 1000ppm هر موجود زنده که در محیط این گاز باشد را از بین می‌برد. از این رو آشکارساز ها به ما کمک می‌کند، نشت غیرعادی یا خطرناک گاز را در یک منطقه خاص، قبل از وقوع حادثه جبران ناپذیر دانسته، تا اقدامات موثری در جهت کاهش خطرات جانی و مالی انجام دهیم. در هنگام نصب و راه اندازی آشکار ساز، می‌توانید پارامتر های مهمی را وارد کنید(بر اساس گاز مدنظرتان) تا در مواقع خطر احتمالی، دتکتور بصورت اتوماتیک آلارم و هشدارهایی را بکار بیندازد. در برخی از مدلها، دتکتور گازی مجهز به نمایشگر است، تا امکان نمایش مقادیر غلظت گاز، بصورت نمایش عددی نیز در کنار تجهیز فراهم شود. برخلاف آشکارسازهای قابل حمل، نشت یاب ثابت، کل منطقه را به صورت ۲۴ ساعته تحت پایش گاز قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط: فلنج چیست؟

این تجهیز با نام های دیگری همچون: ردیاب گاز، نشت یاب گاز و آشکارساز گاز نیز در بین صنعتگران ایرانی شناخته شده است.

اجزا دتکتور گازی

  • سنسور

انواع سنسور دتکتور گاز را می‌توانید از بین: سنسور الکتروشیمیایی، کاتالیزوری، مادون قرمز، پلیستور (جفت کاتالیزوری)، نیمه هادی و PID انتخاب کنید

  • بدنه سنسور

از جنس استیل می باشد، با درجه حفاظت IP65 و IP66

  • بدنه دتکتور یا هاوزینگ

جعبه تقسیمی که بورد الکترونیکی و رله بورد دتکتور داخل آن قرار می‌گیرد

  • رله بورد 

رله بوردها اغلب بصورت 3 کنتاکت هستند(2 رله برای آلارم و 1 رله برای فالت)

  • نمایشگر

در صورت انتخاب دتکتور گاز دارای نمایشگر

  • ورودی کابل

ورودی کابل بصورت گلند است

معرفی ردیاب و دتکتور گازی پروسنس (Prosense)

دتکتورهای گاز پروسنس، بهترین برند آشکارساز برای صنعت ایران به شمار میروند. چون این دتکتورها نه تنها از لحاظ قیمتی بسیار پایین تر از رقبای خود نظیر درگر و هانیول هستند، بلکه از تکنولوژی کاملا اروپایی برخوردار بوده و دارای نوین‌ترین و معتبرترین استانداردها و تاییدیه های بین المللی نظیر اتکس، EICEx و … می باشند.

انواع دتکتور گاز پروسنس

  • نشت یاب صنعتی سری PQD دارای نمایشگر

سنسور های استفاده شده در این سری از نوع Pellistor(2Catalytic) ،Electrochemical ،Infrared ،PID(VOC) و Semiconductor می‌باشد. سری PQD برای همه گازهای موجود در طبیعت قابل استفاده است و قابلیت اتصال به شبکه هارت HART و مدباس  Modbus را دارد. پشتیبانی از استاندارد های معتبر جهانی با کد های Ex II 2G Ex db IIC T6 Gb و Ex I M2 Ex db I Mb(for mining) و تاییدیه عملکرد با کد EN 6007929-1 و همچنین امکان نصب در زون های 1و2 و زون M2 در این تجهیزات وجود دارد. به لطف نمایشگر OLED سری PQD، قابلیت ذخیره سازی وقایع و هشدارها تا 250 مورد امکان پذیر است که این تجهیز را به عنوان ردیابی بی همتا تبدیل کرده است. 

  • نشت یاب صنعتی سری PQN

نشت یاب های سری PQN نیز دقیقا مثل سری PQD هستند فقط با این تفاوت که نمایشگر ندارند ولی قابلیت اتصال به نمایشگر مجزا در مکان دیگر برای این سری مهیا است.

  • نشت یاب فوق صنعتی PQD-S دارای نمایشگر

آشکارسازهای گاز ثابت سری PQD-S برای شرایط سخت صنعتی به منظور انجام اندازه گیری مداوم گازهای قابل احتراق، سمی، خفه کننده و VOC ها در اتمسفر انفجاری به عنوان آشکارساز تایید شده طراحی و توسعه یافته‌اند. این دتکتور ها علاوه بر ویژگی و قابلیت های سری PQD، دارای گواهینامه SIL2 نیز هستند.
سنسور های قابل انتخاب برای این سری عبارتند از:  PID، پلیستور یا پلیستری، الکتروشیمیایی، مادون قرمز و نیمه هادی با خروجی عالی در محدوده های LEL ،ppm و VOL.

  • نشت یاب فوق صنعتی PQN-S

آشکار ساز های سری PQN-S، بدون نمایشگر تولید شده‌اند ولی همه مشخصات و ویژگی های سری PQD-S را دارند. از خصوصیات بینظیر این سری، امکان متصل شدن به نمایشگر در مکان دیگری است، که بیشتر خریداران به دنبال آن هستند. صاحبان صنایع و مهندسین بخاطر حفظ جان پرسنل خود از قصد می‌خواهند نمایشگری مجزا را در بیرون از جو های خطرناک قرار دهند تا پرسنل و کادر فنی نیازی نباشد برای خوانش اطلاعات نشت یاب وارد آن محیط شوند. 

  • نشت یاب بدون نمایشگر سری P

این سری از آشکارساز گازی برای انواع دتکتور گاز های سمی، انفجاری و مشتعل شونده جهت استفاده در مناطق صنعتی ساخته شده‌اند. سنسور های بکار رفته در این سری نشت یاب می‌تواند بر حسب نیاز مشتری از بین سنسور الکترو شیمیایی، پلیستری (جفت کاتالیزوری)، مادون قرمز یا اینفراردی، نیمه هادی و کاتالیزوری ( کاتالیستی) انتخاب شود. به همین دلیل بازه سنجش نیز متفاوت خواهد بود. سری P قابلیت نصب در محیط های انفجاری خطرناک از قبیل زون 1،2 و همچنین M2 را دارد. استفاده همزمان خروجی رله و سیگنال استاندارد جریانی 20-4 میلی آمپر از دیگر مزایای این نشت یاب است. امکان انتخاب IP65 بصورت ذاتی و IP66 بصورت اپشنال وجود دارد.

  • نشت یاب اقتصادی و مقرون به صرفه سری PE

این سری با بهره گیری از سنسور کاتالیستی ، منحصرا برای گازهای انفجاری مثل: پروپان، هیدروژن، بوتان، متان، بخار بنزین و گاز مایع کاربرد دارند. امکان استفاده همزمان خروجی سیگنال جریانی و رله ای در این تجهیز وجود ندارد و مشتری برحسب نیاز بایستی یکی از این دو را هنگام سفارش انتخاب نماید. رنج تشخیص در همه نشت یاب های این سری در بازه  0-100%LEL است. قابلیت نصب در مناطق زون 1و2 (دارای استاندارد EICEx و  ATEX = II 2G Ex d IIC T6 Gb)

  • نشت یاب ایستگاه های نفت و گاز سری PE-KAYO

این ردیاب ها مخصوص ایستگاههای پخش فرآورده های نفتی و گازی ساخته شده‌اند. از ویژگی های منحصر بفرد این تجهیز مجهز بودن به سنسور تشخیص ضربه (تکان سنج) و سنسور کاتالیستی دقیق می‌باشد. این سری نیز صرفا برای تشخیص گازهای: پروپان، هیدروژن، بوتان، متان، بخار بنزین و گاز مایع کاربرد دارند. محدوده شناسایی در این سری 0-100%LEL است. امکان استفاده همزمان خروجی سیگنال جریانی و رله‌ در این نشت یاب وجود ندارد. امکان نصب در زون های 1و2 به علت برخورداری از استاندارد ضد انفجاری اتکس (EICEx, ATEX). کد بین اللمللی اتکس برای این نشت یاب II 2G Ex d IIC T6 Gb است.

منبع

آموزش اینستاگرام رایگان...
ما را در سایت آموزش اینستاگرام رایگان دنبال می کنید

برچسب : فلنج,دتکتور گاز,دتکتور گازی,انواع دتکتور, انواع دتکتور گازی, رزوه, نویسنده : پیمان احمد پور بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت: 17:38

امروزه به دلیل تنوع مخاطبین و بسیاری از کسب و کارها باید بدانید که تعاریف بازاریابی پیچیده و گسترده شده است. از قرن های گذشته تا به امروز بازاریابی پیشرفت کرده و نقش مهمی برای فروش بیشتر داشته است. مارکتینگ و یا همان بازاریابی شاخه ای از علم مدیریت به شمار می رود که می تواند تمامی مراحل کسب و کارها را از طراحی تا فروش به خوبی پوشش دهد.

برنامه ریزی دقیقی را برای آن کسب و کار در نظر دارد تا بتواند رشد و ترقی آن را فراهم نماید. در واقع شما باید بدانید در بازاریابی، مشتری آن محصولی را که می خواهد خریداری کند با تمامی ویژگی هایی که دارد تعریف می کند. محصولات متنوع برای افراد گوناگون با نیازهای مشخص شده طراحی می شوند. بعد از اینکه محصولات تولید می شوند باید به مارکتینگ آن بپردازند.

https://doodleordie.com/profile/sogyar

یکی از نکات بسیار مهم برای برندینگ، بازاریابی می باشد که بسیاری از افراد شاید به آن اهمیتی ندهند.  باید به خوبی بدانید که اگر به بازاریابی اهمیت ندهید نمی توانید فروش بیشتری از محصولات خود را رقم بزنید. برای راه اندازی کسب و کار به مارکتینگ (Marketing) نیاز دارید. تعاریف بازاریابی از نظر بسیاری متخصصان و بزرگان ، متفاوت است. هر یک از تعاریف را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

آشنایی با انواع تعاریف بازاریابی
از دیدگاه بزرگان و بسیاری از متخصصان که در زمینه مارکتینگ تخصص دارند، تعاریف بازاریابی متفاوت می باشد. برخی از مهمترین تعاریفی که برای بازاریابی می شود و اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

1. از نظر انجمن بازاریابی آمریکا
انجمن بازاریابی آمریکا برای تعریف مارکتینگ سال ها بحث و بررسی انجام داده است. با بررسی های مشخص شده توانسته که یک تعریف کوتاه و جامع به دست آورد. این تعریف ضمن کوتاه بودن شامل بسیاری از مفاهیم خاص می باشد و موضوعات ضروری را در بازاریابی شامل می شود. توسعه محصول، قیمت گذاری، ارتباطات بازاریابی، جنبه های متنوع استراتژیک و ... از جمله بخش های متنوع مارکتینگ از نظر انجمن بازاریابی آمریکا می باشد.

 در این تعریف گفته می شود که بازاریابی مجموعه ای از نهادها، فرایندها و فعالیت های متنوع می باشد. این فعالیت ها موجب ارتباط و تبادل پیشنهاد می شود. هر یک از این مبادلات توانسته است برای کسب و کارها و مشتریان ارز آفرینی خاصی را ایجاد کند. این تعریف یکی از تعاریف جامع به شمار می رود که بسیاری از بزرگان بازاریابی آن را قبول دارند.

2. از نظر فیلیپ کاتلر به عنوان پدر علم بازاریابی
دکتر کاتلر به عنوان پدر علم بازاریابی در جهان شناخته می‌ شو.د دکتر کاتلر بیشترین عنوان کتب مربوط به مرجع بازاریابی و مدیریت را در دنیا دارد. او حدود 34 جلد کتاب در حوزه بازاریابی منتشر کرده است. به عنوان معتبرترین مرجع در زمینه مارکتینگ کتاب اصول بازاریابی کاتلر شهرت زیادی را به خود اختصاص داده است.

در بین انواع تعاریف بازاریابی تعریفی که دکتر کاتلر از بازاریابی دارد خاص و منحصر به فرد می باشد. از نظر دکتر بازاریابی هنر و علم جستجو است. بازاریابی ارزش را برای برطرف کردن خرید اکسپلور برای اینستا نیازهای مهم بازار همراه با سودآوری افزایش می ‌دهد.  مارکتینگ خواسته ‌ها و نیازهایی که تأمین نشده است را به بهترین نحو ممکن شناسایی می‌ کند.

موتور جستجوی فیسبوک

بازار آنها را تعریف خواهد کرد و با اندازه گیری کردن هر یک از بازارها سود بازاریابی مشخص می گردد. بازاریابی به بهترین نحو ممکن می تواند تشخیص دهد که کدام یک از بخش‌ های بازار پتانسیل مهم تر و بهتری را برای فروش محصولات دارد. در واقع محصول نیاز هر یک از بازارها را تامین می کند. بر اساس خدمات و محصول طراحی و ترویج بازار انجام می‌ شود.

3. تعریف بازاریابی از نظر بلومبرگ
تعریف دیگری که از بازاریابی اهمیت زیادی دارد نظر بلومبرگ می باشد. دکتر بلومبرگ در تامین نیازهای هر یک از مشتریان، سودآوری را به عنوان مارکتینگ معرفی کرده است. از نظر او تعریف مفهومی تری برای بازاریابی وجود دارد. این تعریف مفهومی بالاتر به دست آورده و تنها به معنی افزایش قابلیت ‌های متنوع محصول می باشد. متخصصین بازاریابی در این تعریف مسئولیت بیشتری برای محصول دارند. این نگاه بازاریابی موجب شده است که به مارکتینگ اهمیت بیشتری دهند.

4. بازاریابی از نظر رجیس مکنا
یکی دیگر از تعاریف بازاریابی که اهمیت زیادی دارد نظر رجیس مکنا می باشد. رجیس مکنا یکی از متخصصین مشهور بازاریابی می باشد که ایده های زیادی برای مارکتینگ در نظر گرفته است. او یکی از متخصصین محصولات بازاریابی به شمار می ‌رود که در شرکت های معتبری مانند مایکروسافت و اپل نقش موثری ایفا کرده است. مارکتینگ از نظر او همه چیز است.

از دیدگاه هر یک از کسب و کارها برای طراحی محصول، توزیع محصول نحوه پاسخ دادن به تماس تلفنی و غیره تصمیم‌ گیری مشخصی وجود دارد. محصول هر یک از کسب و کارها با در نظر گرفتن برخی از فاکتورهای مهم فروش بیشتری به دست می ‌آورد. به طور کلی از دیدگاه رجیس مکنا همه موارد کسب و کارها جزئی است و آنها به عنوان مارکتینگ شناخته می شوند.

تعاریف بازاریابی

5. نظر مری آلن بیانکو در مورد بازاریابی
یکی دیگر از متخصصینی که دیدگاه مشخصی از مارکتینگ ارائه می دهد بیانکو است. او به عنوان بهترین متخصص بازاریابی به شمار می ‌رود که بیش از ۱۰ سال در زمینه مارکتینگ سابقه دارد. او در شرکت مشاوره بازاریابی فعالیت می کند و نقش مهمی در این شرکت برای فروش بیشتر محصولات بر عهده گرفته است.

تعریف بازاریابی از نظر او شامل تحقیقات، ارتباطات، انتخاب مشتریان، هدف روابط عمومی و غیره می باشد. مارکتینگ از نظر او مانند شخم زدن زمینی است که پیش از کاشت محصول باید مورد بررسی قرار بگیرد. با بازاریابی بسیاری از مخاطبین برای خرید مستقیم بسیاری از محصولات آماده می ‌شوند. نظر او این است که بازاریابی به عنوان اصلی‌ ترین و مهم ‌ترین بخش‌ های مهم کسب و کارها شناخته می شود.

خطرات طئو

آموزش اینستاگرام رایگان...
ما را در سایت آموزش اینستاگرام رایگان دنبال می کنید

برچسب : وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ, نویسنده : پیمان احمد پور بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 17:03

بررسی کردن تعداد کلمه هایی که در گوگل سرچ می شود را تحقیق کلمه کلیدی می گویند. با استفاده از این تحقیق شما می توانید متوجه شوید که کاربران تان به دنبال چه چیزی می باشند. حتی متوجه می شوید که کدام یک از موضوعات برای کاربران اهمیت بیشتری دارند. شما با به کار بردن بهترین کلمات کلیدی در متن خود می توانید سئو وب سایت را تقویت کنید. در صورتی که سئو وب سایت قوی باشد شما می توانید رتبه وب سایت تان را بالاتر ببرید.

https://doodleordie.com/profile/sogyar

بهینه سازی وب سایت یکی از مهمترین مواردی به شمار می رود که اگر به آن اهمیت ندهید، نمی توانید مشتریان بیشتری برای کسب و کار اینترنتی خود به دست آورید. برای تحقیق کلمه کلیدی می توانید از ابزارهای متنوع استفاده نمایید. هر یک از ابزارهایی که برای جستجوی کلمات کلیدی به کار برده می شوند، دارای ویژگی های خاصی هستند.

https://writeonwall.com/how-to-change-remove-instagram-explorer-within-5-minutes/

کار کردن با آنها بر اساس استاندارد خاصی می باشد که باید به خوبی آن را بشناسید. اگر بهترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود انتخاب کنید، می توانید موفقیت وب سایت تان را روز به روز بیشتر کنید. سرچ بهترین کلمات کلیدی را بشناسید تا بتوانید با استفاده از آنها سئو وب سایت تان را تقویت نمایید. برخی از بهترین ابزارهایی که برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه معرفی می کنیم.

لول ترانسمیتر راداری

بهترین ابزارهای مورد استفاده برای تحقیق کلمه کلیدی
برخی از اصلی ترین و مهمترین برنامه ها و ابزارهایی که برای تحقیق کلمه کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از :

1. برنامه الکسا
الکسا یکی از بهترین و محبوب ترین ابزارهای دیجیتال به شمار می رود که برای پیدا کردن کلمه کلیدی گزینه مناسبی است. این ابزار می تواند با هر یک از دیگر ابزارهایی که برای جستجو هستند رقابت کند. شما با استفاده کردن از این برنامه می توانید مناسب ترین زاویه را برای بررسی کردن مسائل پیدا کنید و تولید محتوای حرفه ای انجام دهید.

الکسا به عنوان قدرتمندترین ابزاری شناخته می شود که کمک می کند کاربران بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنند. با استفاده از الکسا می توانید محتوای موفق را به خوبی بشناسید. موضوعات محبوب را این برنامه به شما معرفی می کند تا از آنها بهره برداری نمایید. با استفاده از الکسا می توانید محتوای رقیب خود را بررسی کنید تا بهترین محتوای وب سایت او را بشناسید.

الکسا کمک می کند که شکاف کلمه کلیدی به خوبی مشخص شود. شما با استفاده از الکسا می توانید ترافیک وب سایت تان را بالاتر ببرید. کلمات کلیدی که رتبه گرفتن با آنها آسان می باشد را با این برنامه به خوبی شناسایی می کنید. کلمات کلیدی با استفاده از این برنامه تجزیه و تحلیل می شوند.

2. کی ورد تول برای پیدا کردن کلمه کلیدی
کی ورد تول یکی از ابزارهای رایگان برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی می باشد. این برنامه کلمات بسیار زیادی که مربوط به موضوعتان می باشد را به شما پیشنهاد می دهد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که با استفاده از این ابزار می توانید عصاره ای از کلمات پیشنهادی گوگل را مشاهده نمایید.

اگر نسخ رایگان این برنامه را مورد استفاده قرار دهید، می توانید در یک ثانیه بیشتر از 750 کلمه کلیدی را پیدا کنید. تحقیق کلمه کلیدی با استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد. این برنامه یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغ کنندگان به شمار می رود. هدف اصلی تولید این برنامه برای سئو وب سایت است.

با اینکه این برنامه یکی از برنامه های قوی و مناسب می باشد، ولی باید بدانید که امکان دارد از این برنامه اطلاعات عالی و سودمندی را کسب نکنید. در صورتی که شما می خواهید بهترین برنامه را برای بازاریابی محتوای خود انتخاب کنید باید بدانید که کی ورد تول بهتر از کی ورد پلنر می باشد. لیست کلمات کلیدی در این برنامه به صورت پی دی اف می باشد.

تحقیق کلمه کلیدی

3. برنامه اچرفس
یکی از دیگر برنامه هایی که برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد، این برنامه می باشد. این برنامه می تواند بهترین و مهمترین اطلاعات را در مورد کلمات کلیدی به شما ارائه دهد. این برنامه اولین بار برای تحلیل کردن بک لینک مورد استفاده قرار گرفت. اما به مرور زمان کاربرد آن بیشتر شد و برای کاربری های متنوع آن را مورد استفاده قرار دادند. در صورتی که شما بهترین کلمات کلیدی را با استفاده از این برنامه انتخاب کنید، می توانید افراد زیادی را جذب وب سایت خود نمایید.

ahrefs یکی از برنامه های کاربردی می باشد که با بسیاری از دیگر برنامه ها شباهت دارد. اما یکی از تفاوت هایی که این نرم افزار با دیگر نرم افزارها دارد، این است که کلمات کلیدی جدید را معرفی می کند. شما برای تحقیق کلمه کلیدی جدید می توانید این برنامه را مورد استفاده قرار دهید. دیتابیس مربوط به این برنامه تنها مخصوص گوگل نمی باشد، بلکه در بسیاری از دیگر برنامه ها می توانید این دیتابیس را مورد استفاده قرار دهید.

4. پیدا کردن کلمه کلیدی با ماز
هر یک از کارشناسانی که محتوای انگلیسی تولید می کنند، باید با برنامه ماز آشنا باشند. ماز یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های سئو شناخته می شود که کار کردن با آن بسیار آسان است. اگر شما به دنبال پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای محتوای انگلیسی هستید باید بدانید که این برنامه بسیار کاربردی می باشد و به دردتان می خورد. ماز می تواند در کمترین بازه زمانی، بهترین کلمه کلیدی را برای وب سایت به شما معرفی کند.

شما می توانید یک لیست کلمه کلیدی در این برنامه ایجاد کنید و آن را مدیریت نمایید.  با استفاده کردن از این برنامه می توانید کلمات کلیدی مناسبی را پیدا کنید تا ترافیک وب سایت تان افزایش یابد. ماز یکی از بهترین ابزارهای هوشمند به شمار می رود. زمانی که شما عبارت های تکراری را برای وب سایت خود به کار بگیرید، نمی توانید سئو وب سایت را تقویت نمایید. با استفاده از برنامه ماز تنها کلمات کلیدی را پیدا می کنید که کاربردی هستند.

تحقیق کلمه کلیدی

5. سمراش
سمراش یکی از دیگر ابزارهایی است که برای تحقیق کلمات کلیدی به کار برده می شود. این نرم افزار یکی از برنامه هایی می باشد که لیست طولانی از کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد. تبلیغات به ازای هر کلیک با استفاده از این برنامه انجام می شود. شما می توانید با این برنامه کمپین های خود را مدیریت کنید. برای تحلیل کردن رقبا جهت تقویت کلمات کلیدی وب سایت خود بهتر است که از این برنامه استفاده نمایید. بازاریابی محتوا با این برنامه به صورت اصولی انجام می شود. کلمات کلیدی ارگانیک را با استفاده از این برنامه می توانید پیدا کنید.

مطالب مرتبط

آموزش اینستاگرام رایگان...
ما را در سایت آموزش اینستاگرام رایگان دنبال می کنید

برچسب : وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ, نویسنده : پیمان احمد پور بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 18:12

در دنیای پیچیده و عظیم بازاریابی از طریق سئو، زمانی که یک روش به جهت بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از بازخورد خوبی برخوردار می‌شود، در طی سال‌های متمادی اغلب مدیران تجارت‌ها و یا مسئولین وب‌سایت‌ها را به طمع استفاده از این روش سوق می‌دهد، در صورتی که استفاده از تکنیک‌های قدیمی برای دیجیتال مارکتینگ که سرشتی مدرن و پیشرو دارد می‌تواند بسیار مخاطره آمیز عمل کند.

فاصله گرفتن از عادت‌ها و آغاز تجربیات جدید همواره دشوار است اما در مقاله‌ی حاضر، با توصیف 6 تکنیک قدیمی سئو سایت که اشتباها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند شما را متقاعد خواهیم کرد که چرا باید از این روش‌ها فاصله گرفته و متد‌های مدرن و جدیدتری را برای افزایش رنک جایگزین نمایید. در این زمینه می‌توانید سری به صفحه‌ی توصیه هایی برای سئو مدرن بزنید.

قیمت ردیاب گازی

1- اهمیت به کلمات کلیدی بیش از میزان کلیک

معمولا اغلب سئوکاران عقیده دارند که استفاده از انبوهی از کلمات کلیدی هدف در محتوای سایت بسیار برای سئو و افزایش رتبه تاثیرگذار و مهم خواهد بود. برای مثال ممکن است شما صاحب یک شرکت تولیدی پیپ باشید و سایتی نیز برای معرفی و ارائه خدمات و فروش آنلاین داشته باشید. استفاده از همه کلمات کلیدی مرتبط با خدمات شما مانند: پیپ، تنباکو، قلیان، سیگار و... به این علت که بسیار کلی است احتمالا همه کاربران را برای کلیک جلب نخواهد کرد، اما شما عقیده دارید که استفاده از همه کلماتی مرتبط با خدماتتان در عنوان و یا متن می‌تواند برای SEO بسیار مفید عمل کند. مقاله‌ی انتخاب بهترین کلمات کلیدی شما را در این زمینه کمک بیشتری خواهد کرد.

تکنیک استفاده از کلمات کلیدی مهم است اما به گونه‌ای دیگر باید انجام گیرد، یعنی بهتر است تا عناوین و کلمات کلیدی هدف را دسته‌بندی شده کرده و تولید محتوای مجزایی برای هر کدام از آن‌ها انجام گیرد. زمانی که شما از تمام کلمات کلیدی در یک قسمت استفاده می‌کنید، کاربر با مشاهده آن ممکن است فکر کند که سایت یا صفحه Spam بوده و یا تقلبی است و نتیجتا از کلیک خوداری نماید، در صورتی که همه متخصصین سئو بر این امر واقفند که یکی از عوامل رتبه دهی گوگل، بررسی میزان کلیک‌های صفحات یک سایت است، بنابراین اگر در کاربران حس تردید نسبت به محتوا القا شود، عدم کلیک آن‌ها مساوی با کاهش رتبه سایت شما خواهد بود. مقاله‌ی افراد چگونه جستوجو می‌کنند


 نیز اطلاعات خوبی به شما خواهد داد.

https://maxad.ir/buy-instagram-explore/

در مقابل، عنوان طبقه بندی شده‌ای مانند "انواع پیپ ها بر اساس مدل و قیمت" علاوه بر کلمات کلیدی مناسب، واژه‌های "قیمت" و یا "مدل" را نیز در بر‌می‌گیرد که همواره از دغدغه‌های مخاطبین است و به جذب آن‌ها برای کلیک سابت کمک می‌کند. از طرف دیگر باید به استفاده از جملات شعاری و تبلیغاتی بیشتر از کلمات کلیدی اهمیت دهید. اثبات شده که استفاده از جملات تحریک کننده‌ای مانند "ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم اما شما قطعا همیشه بهترین‌ها را انتخاب خواهید کرد" نسب به تکیه بر کلمات کلیدی که روشی ابتدایی و قدیمی است، در طی این سال‌ها اثرات و رویکرد بسیار مثبت‌تری داشته است. اگر تعداد کلید واژه های شاخص زیادی برای مطلب شما وجود دارد، می‌توانید با پراکنده سازی آن‌ها در تیتر، متن و متای توضیحات از همه این واژگان هدف استفاده نمایید. برای دانستن اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ی سئوی کلمات کلیدی را نیز مطالعه بفرمایید.

 

2- استفاده بیش از حد از متن لنگری در لینک‌های داخلی

استفاده از متن لنگری یا anchor text برای بهینه سازی سایت‌ها عمل مفیدی به حساب می‌آید اما در سال‌های اخیر با پیشرفت الگوریتم های گوگل دیده شده که استفاده بیش از اندازه از متن‌های لنگری موجب جریمه از سمت گوگل و کاهش رتبه سایت خواهد شد، زیرا در این مواقع گوگل احساس می‌کند که این صفحه دستکاری شده و یا Spam است و بنابراین آن را برای معرفی به کاربر مناسب نمی‌داند. در این مورد به شما پیشنهاد می‌دهم تا در مقابل استفاده از لنگر برای کلمات، در انتهای صفحه به توضیح کلمه مورد نظر بپردازید. مثلا اگر متنی دارید که در آن از کلمات SEO ،Link bulding، CPC استفاده شده است، در مقابل این‌که متن لنگری را برای تک‌تک آن‌ها انجام داده و به صفحه‌ای ارجاع دهید که به توضیح این کلمات پرداخته است، توضیح مختصری از هرکدام را در انتهای صفحه به حالت پاورقی قرار دهید. 

 

3- استفاده از دایرکتوری، ثبت نام سایت و لینک و ...

لینک سازی و یا ثبت سایتهایی که بی اندازه و فراتر از حد معمول و در دایرکتوری‌های بینام و نشان انجام می‌شوند جریمه‌های سنگین گوگل را به دنبال خواهند داشت. به شخصه شرکت‌های مشهوری را دیده‌ام که با این روش از الگوریتم های گوگل ضربههای زیادی دیده‌اند، بنابراین در مواجه با اشخاصی که ادعا دارند با هزینه اندکی قادرند تا سایت شما را در موتوهای جستجوی معتبر دنیا و یا دایرکتورهایی معروف ثبت نمایند صد در صد تردید کنید، زیرا با این کار به احتمال زیاد در سایت‌های بی کیفیت ثبت خواهید شد و در نهایت لینک سازی نا‌مناسبی خواهید داشت.در این زمینه جالب‌تر خواهد بود که اگر صفحه‌ی بک لینک را نیز مطالعه کنید.

تغییر اکسپلور اینستا

4- میکروسایت ها، دامنه های مجزا، حوزه های گوناگون و...

مورد رایجی که در عملیات سئو همچنان نیز انجام می‌گیرد استفاده از چند دامنه بر روی دامنه‌ی اصلی سایت است که به "پارک دامنه" نیز اطلاق می‌گردد. گاهی قصد دارید تا محتویات زیادی را با موضوعات متفاوت و در حوزه‌های گوناگون تولید نمایید و ترجیح می‌دهید تا دامنه‌های مجزایی را در زیر مجموعه دامنه اصلیتان قرار دهید. این یک اشتباه بزرگ است! نباید صفحات شما با دو آدرس نمایش داده شوند. اگر آدرس‌های دوم و سوم و … زده شد، به جای نمایش صفحه، باید به آدرس اصلی منتقل شود در غیر این صورت موتور‌های جستجو همه‌ی دامنه‌های شما را شناسایی نخواهند کرد. بنابراین توجه داشته باشید که نباید آدرس سایت و تک تک صفحات با چند آدرس هم‌زمان بالا باشد. در این حالت یکی از دامنه‌ها به تشخیص گوگل رتبه نخواهد گرفت زیرا عینا یک سایت کپی در نظر گرفته می‌شود.

 

5-  تبلیغات کلیکی

بسیاری از صاحبین کسب‌و‌کارهای آنلاین معتقدند که (CPC (cost per click یا تبلیغات کلیکی موجب افزایش رتبه سایت آن‌ها خواهد شد درصورتی که کاملا در اشتباهند. تبلیغات کلیکی در معرفی برند شما و ثبت آن در ذهن مخاطبین بسیار تاثیرگذار خواهد بود اما برای افزایش رتبه، کار هوشمندانه‌ای نیست. در واقع هر کلیکی که بروی بنر شما انجام شود، ابتدا کاربر به سایت آژانس تبلیغاتی ارجاع داده می‌شود سپس به وب سایت شما ریدایرکت می‌شود و در واقع شما بک لینک وب سایت نمایش دهنده را دریافت نمیکنید. در عوض آژانس تبلیغاتی تمامی بک لینک وب سایت‌های نمایش دهنده را دریافت می‌کند و این باعث می‌شود که رتبه آژانس تبلیغاتی همواره بالاتر برود به همین دلیل معمولا اکثر سرویس‌های تبلیغات کلیکی در الکسا و گوگل پیشتاز هستند. البته نمی‌توان گفت این عمل کاملا بی‌تاثیر است، اما اگر قصد دریافت بک لینک از سایت پر‌بازدید و مرتبط با موضوع کار خود را دارید، معمولا تبلیغات کلیکی روش مناسبی  نیست.

 

6- ساخت لینک طعمه بدون استراتژی و تفکر

برخی از مردم همچنان درگیر این نوع از تکنیک قدیمی سئو هستند. احتمالا به این علت که استراتژی محتوا، بازاریابی محتوا و به طور کل تولید محتوا تبدیل به یک موضوع بسیار داغ و یک نقطه مهم از سرمایه گذاری در دیجیتال مارکتینگ شده است به همین دلیل برخی از متخصصین همچنان در تولید انواع مختلف آن سرمایه گذاری می‌کنند که من آن را به عنوان "تولید محتوای بدون استراتژی و تفکر" می‌شناسم.

ایده این نوع از تولید محتوا که به "لینک طعمه" مشهور است، توسط مسئولین وب سایت‌ها و یا تیم‌های تولید محتوایی انجام می‌گیرد که عقیده دارند محتوا باید فقط موجب جذب اولیه کاربر برای بازدید از سایت شود و این‌که آیا محتوای سایت توانسته موجبات رضایت کاربران را فراهم آورد یا خیر؟ و آیا عنوان کاملا مطابق با متن و نیاز کاربران است یا خیر؟ اهمیتی ندارد، در صورتی که بیشترین و اولین آیتمی که بر افزایش کلیک، جذب مخاطب و نتجیتا افزایش رتبه تاثیر گذار خواهد بود، نگارش یک محتوای قدرتمند و خلاقانه و کاملا مرتبط با نیازهای مخاطبین است.

امیدوارم با مطالعه این مقاله کوتاه اما جامع و کامل قادر باشید تا از مسیرهای قدیمی برای انجام سئو فاصله گرفته و با آموزش همه روزه این مهارت پیچیده و شگفت انگیز در بهینه سازی سایت تبدیل به یک متخصص حرفه‌ای، توانمند و قابل اعتماد شوید.

روش های افزایش بازدید

آموزش اینستاگرام رایگان...
ما را در سایت آموزش اینستاگرام رایگان دنبال می کنید

برچسب : وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ, نویسنده : پیمان احمد پور بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 18:06